سبد خرید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

اختلال ویژه خواندن

ویژگی های رفتاری دانش آموزان دارای اختلال ویژه خواندن

١) بیشتر این کودکان پسر هستند. ( ۴ برابر تعداد دختران )

٢)در کلاس های درس قالب اختلالات رفتاری و مسائل هیجانی دارند.

٣) تمایل به خواندن ندارند.

۴)در توجه و تمرکز مشکل دارند.

۵)احساس ناامیدی بی لیاقتی و کم جراتی می‌کنند.

۶)در خواندن کلامی تردید می‌کنند و دچار لکنت می شوند.

٧) به جای اینکه هنگام مطالعه چشمانشان را حرکت دهند سرشان را حرکت میدهند.

٨)کلمه به کلمه و با صدای کشیده و لحن یکنواخت می‌خوانند.

٩) به نقطه گذاری توجه ندارند و توجه به معنی غافلند.

١٠) وقتی مطلبی را آهسته می خوانند لب هایشان را تکان میدهند.

١١)کلماتی را که تازه خوانده اند جابه‌جا یا تکرار می‌کنند.

١٢)حافظه دیداری و شنیداری آنها ضعیف است.

١٣)فاقد تمیز و تشخیص کافی شنیداری هستند.

١۴) محیط خانوادگی شان برای موفقیت در مدرسه به آنها فشار می آورد.

١۵)قادر نیستند یک دایره لغات بینایی ایجاد کنند.

١۶) معمولا در مدرسه افت تحصیلی داشته اند.

١٧)دارای اختلالات جسمی مثل ضعف بینایی و شنوایی هستند.

١٨)واژه ها را غیر مرتبط با محتوا و غیر مرتبط با عناصر آوایی حدس می زنند.

١٩) در مدرسه سازگاری شخصی مناسب رشد اجتماعی کافی ندارند.

اختلال ویژه خواندن -پاکدلها

اگر مایل به دانلود فایل 27 گام درمانی اختلال خواندن + جدول سمن هستید اینجا کلیک کنید

برای تهیه و دانلود پکیج های تخصصی افزایش دقت و تمرکز، تقویت هوش و حافظه،پردازش دیداری و شنیداری، شناخت تا درمان انواع اختلالات یادگیری و بیش فعالی اینجا کلیک نمایید