دانلود فایل داستان های ناتمام – رایگان
شیوه ی کامل کردن داستان های ناتمام از نیمه ی دوم قرن بیستم به اینطرف در بین روان شناسان متداول شده است و در دهه های اخیر رواج بیشتری یافته است. با این شیوه، روان شناسان، کودکان زیر 12 سال (مقطع سنی 3 الی 12 سال) را مورد سنجش قرار می دهند و از این نظر می توان آن را مکمل شیوه ی جملات ناتمام به حساب آورد (جملات ناتمام برای محدودیت های سنی نوجوانی، جوانی و بزرگسالان به کار برده می شوند). با پیروی از شیوه ی داستان های ناتمام آزمونگر در آغاز، داستانی را برای آزمودنی تعریف می کند (یا می خواند) و سپس قسمتی از آن را ناتمام می گذارد و از آزمودنی می خواهد که بقیه ی آن را کامل کند. گفته می شود که قسمت تکمیل شده از طرف کودکان، تمایلات پنهان آن ها را برملا خواهد کرد و طرز نگرش ها، گرایش های سرکوب شده، عواطف سیراب نشده و عقده های روانی آن ها را فرافکنی خواهد نمود.
برای دانلود فایل داستان های ناتمام – رایگان – ورودی به کلاس دوم روی تصویر زیر کلیک کنید