سبد خرید1

جمع جزء: تومان 15,000

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

ارزیابی کار درمان از دانش آموز دچار مشکل یادگیری، لزوم استفاده از کار درمانی در اختلال یادگیری، ارزیابی و درمان کودکان دارای ناتوانی یادگیری، ارزیابی کودک دارای ناتوانی یادگیری

ارزیابی کار درمان از دانش آموز دچار مشکل یادگیری

کار درمان می تواند با گروه میان رشته ای از طریق ارزیابی کودک دارای ناتوانی یادگیری به منظور شناسایی نقائص مربوط به حرکات ظریف، وضعیت اندام، حرکات ادراکی، بازی کردن و مهارتهای خودیاری و نیز ارائه توصیه هایی به خانواده و مدرسه جهت افزایش پذیرش عاطفی ناتوانی یادگیری همکاری کند.

بسیاری از کار درمان ها از روش های یکپارچگی حسی برای ارزیابی و درمان کودکان دارای ناتوانی یادگیری استفاده می کنند ( آیرز 1972) .

این روش ها چهارچوبی برای ردیابی اختلالات پردازش حسی بوده و از آنها به عنوان الگویی ادراکی و روش اصلی ارزیابی در این بخش استفاده خواهد شد.

کودکان دارای ناتوانی های یادگیری ممکن است در کل یا قسمتی از زمینه های حسی – حرکتی دارای مشکلاتی باشند. مطابق قانون ۱۴۲ – ۹۴، کلیه کودکانی که دارای ناتوانی هایی هستند و این ناتوانی ها موجب اختلال در تحصیل ایشان می شود، بایستی تحت خدمات ویژه کاردرمانی قرار بگیرند تا بتوانند از برنامه های عادی تحصیلی تا حد امکان بهره ببرند.

فرآیندی که بوسیله آن می توان لزوم استفاده از کار درمانی را توجیه نمود، عبارتست از گرفتن تاریخچه، انجام آزمونهای استاندارد شده و مشاهدات بالینی

 

ارزیابی کار درمان از دانش آموز دچار مشکل یادگیری – pakdelha

 

متناسب با نیاز خود روی موضوعات زیر کلیک کنید :

1 👈  تشخیص به موقع و دقیق اختلالات یادگیری 

2 👈 فایل های قابل پرینت درمان اختلال یادگیری 

👈 پاورپوینت ، کتاب ورق زن و.. مرتبط با اختلالات یادگیری