تمریناتی جهت کمک به شادابی مغز

پاکدلها-تمریناتی جهت کمک به شادابی مغز

1️⃣تمرین های ایروبیک بسیار برای مغز شما مفید هستند. سعی کنید تمریناتی را انتخاب کنید که خون را درون بدن شما به گردش در می آورند و موجب تعریق شما می شوند. بطور کلی هرآنچه برای قلب شما خوب است، برای مغز شما عالی است.

2️⃣آیا بعد از بیدار شدن در صبح زمان زیادی طول می کشد تا مغزتان به حالت عادی باز گردد؟ ورزش کردن صبحگاهی علاوه بر از بین بردن کرختی حاصل از خواب، می تواند مغز شما را برای یادگیری مطالب جدید آماده کند.

3️⃣تمرینهای فیزیکی که نیاز به هماهنگی بین عصب و عضله در آنها وجود دارد می تواند تا حد زیادی به عملکرد مغز شما کمک کند

4️⃣اگر در زمانهای استراحت بین کارهای خود تمرینات سبک و کوتاهی مثل قدم زدن ها و یا پرش های کوتاه می توانند از خواب آلودگی حین کار جلوگیری کنند.

5️⃣اگر مدام استرس دارید و نمیتوانید خودتان را پیدا کنید، تمرین هایی انجام دهید که دست و پاهایتان را همزمان درگیر کند. ورزشهایی مثل دویدن، شنا کردن و ییا کوهنوردی به شما کمک میکنند تا این استرس های اضافی را از خود دور کنید.

تمریناتی جهت کمک به شادابی مغز

پیشنهاد میکنیم به موضوعات زیر هم نگاهی بیندازید ⇓

دانلود فايل هاي تخصصي تشخیص + درمان انواع اختلالات یادگیری وبيش فعالي
دانلود مقالات رایگان مرتبط با اختلالات یادگیری وبيش فعالي 
دانلود نرم افزارهای رایگان مرتبط با اختلالات یادگیری وبيش فعالي 
 دانلود کتاب های رایگان مرتبط با اختلالات یادگیری وبيش فعالي
 دانلود پرسشنامه و تست های رایگان مرتبط با اختلالات یادگیری و بيش فعالي
دانلود فایلهای pdf تمرینی رایگان مرتبط با اختلالات یادگیری وبيش فعالي
دانلود فیلم و کلیپ کارگاههای اختلالات یادگیری رایگان
مشاهده 1500 مطلب علمی و آموزشی مرتبط با اختلالات یادگیری و بیش فعالی و تقویت هوش و حافظه و یادگیری و…
دانلود كاربرگ هاي تمرینی رایگان مرتبط با اختلالات یادگیری و بيش فعالي 

پست‎های مرتبط:

تشخیص دقیق اختلالات یادگیری

فایل تشخیص راهبردی اختلالات یادگیری فایل تشخیص راهبردی اختلالات یادگیری...

10 راهکار برای افزایش تمرکز در کودکان

راهکارهایی برای افزایش تمرکز در کودکان 1- اولين نکته اي...

“حافظه و یادگیری”

در يادگيري بايد به نقش حافظه توجه شایانی كرد، البته...